...

Створення та відправка повідомлення у ДФС

...

Випадки в яких ми відправляємо повідомлення про реєстрацію ЕЦП у ДФС:
  • зміна посадових осіб (наприклад, бухгалтер), що підписують електронні документи;
  • реєстрації нових сертифікатів (наприклад, сертифіката директора) у випадку не завершення дії попередніх сертифікатів.

Зверніть увагу!

При заповненні полів в табличній частині мають бути завантажені нові сертифікати у програму Медок.


Створення повідомлення

Головне меню -> Реєстр звітів  
Обираємо період створення звіту та натискаємо Створити звіт (або Файл – Створити звіт)

Зверніть Увагу! 

Для юридичних осіб у розділі Податкова інспекція – підрозділу Інше із реєстру бланків оберіть документ J1391102 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису»

Повідомлення для Юридичної особи

Рис. 1 Вікно вибору Повідомлення для Юридичних осіб

Якщо Ви фізична особа-підприємець (ФОП), тоді необхідно обрати Податкова інспекціяЗвітність фізичних осіб та обрати документ F1391102 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису».

Повідомлення для Фізичної особи

Рис. 1 Вікно вибору Повідомлення для Фізичних осіб

Після створення повідомлення, введіть необхідні дані про посадових осіб в табличну частину документу, а також дані про печатку підприємтсва.

Заповнення Повідомлення

Підписання повідомлення

Зверніть увагу що в підписанні повідомлення в першу чергу підписуємо НОВИМИ КЛЮЧАМИ:

Якщо в табличній частині вказано:
  • Директор
  • Бухгалтер
  • Печатка
То при підписанні повідомлення ви отримаете 3 запити на підпис
Спочатку буде запит на Директора, потім Бухгалтер та Печатка. 

Після останнього підпису програма дасть запит на підпис Директора та Печатки і потрібно обрати  шлях до ключів у яких закінчується термін дії.

Після відправки повідомлення очікуємо Квитанція 2.


...
...