В умовах воєнного стану, Електронний Документообіг — ледве не єдиний дієвий механізм для безперебійної та ефективної комунікації між окремими бізнес-одиницями. Нині ЕДО — це необхідність, яка допомагає продовжувати роботу за будь-яких умов та убезпечити працівників.

Кожен український бізнес потребує максимальної підтримки, щоб продовжувати працювати та розвиватися за будь-яких умов. Саме тому, ми запускаємо акцію “Місяць можливостей” від M.E.Doc. З 1 по 31 липня включно для нових клієнтів діятиме знижка 50% на модуль “Електронний документообіг”:

А саме:

  • M.E.Doc — модуль “Електронний документообіг” коштуватиме всього 721 грн на рік.
  • Вартість відправки електронного документа через вебсервіс СОТА знижена до 0,6 грн за один документ.
  • Програма FlyDoc коштуватиме лише 2500 грн на рік для юридичних осіб та 1500 грн для ФОП.

 

Модуль “Електронний документообіг” гарантує:

  • прискорення доставки документів на 90%;
  • зниження ризику втрати документів майже до 0;
  • скорочення витрат на друк, копіювання, надсилання та зберігання на 80%;
  • зниження навантаження на працівників на 15-20%;
  • можливість повністю перейти на віддалений режим роботи.

ЕДОце стабільність обміну документами за будь-яких умов, незалежно від наявності поштових відділень, що працюють, чи доступу до офісу.

У реаліях воєнного стану — електронний обмін документами це не просто цифровий тренд, це безпека вашого бізнесу та кожного працівника. Тож, якщо раніше про ЕДО задумували задля відмови від паперу, зручності, екологічності та фінансової економії, то зараз — це необхідність для всіх підприємств, які прагнуть мінімізувати ризики для свого бізнесу та працювати на повну потужність.

M.E.Doc турбується про український бізнес та прагне допомогти освоїти світ ЕДО легко і з мінімальними витратами.
Скористайтесь акцією та переконайтесь у зручності ЕДО для вашого бізнесу вже сьогодні.

Чим можемо допомогти?