Перевірка бази даних на помилки
за допомогою менеджеру архівних копій
1. Перейдіть у Головне меню - Адміністрування та оберіть розділ Менеджер архіву програми.
Увага!
Якщо ви користуєтесь мережевою версією програми, Менеджер архіву програми потрібно запускати з серверної частини.
Для мережевої версії програми радимо впевнитись, що на всіх робочих станціях було припинено користування програмним комплексом.

2. Якщо є пароль користувача то вкажіть його (користувач повинен володіти правами на створення резервної копії програми) та натисніть ОК:

3. У наступному вікні, у разі потреби, змініть налаштування створення архіву програми:
Обов'язково поставте відмітку на опції - Створювати архів з перевіркою бази та натисніть Створити архів

4. Відкриється вікно Збереження файлу. Оберіть каталог, в якому бажаєте зберегти архів. Натисніть кнопку Зберегти.
Після натискання кнопки Зберегти розпочнеться процес створення Резервної копії з перевіркою на помилки.

4.1 Якщо під час аналізу буде виявлено що База даних пошкоджена про що буде відображено повідомлення, архів програми створено не буде.
У випадку повідомлення про знайдені помилки в результаті перевірки, бажано зв'язатися з тех. підтримкою за будь-яким телефоном та домовитися про виправлення бази даних програми Медок для уникнення можливої втрати даних!!!

4.2 Якщо під час аналізу помилки в Базі даних не буде виявлено пошкоджень, буде відображено процес створення архіву програми.

Після успішного створення архіву буде відображено відповідне повідомлення
