Перевірка бази даних на помилки

за допомогою менеджеру архівних копій

1. Перейдіть у Головне меню - Адміністрування та оберіть розділ Менеджер архіву програми.

Увага!
Якщо ви користуєтесь мережевою версією програми, Менеджер архіву програми потрібно запускати з серверної частини.

Для мережевої версії програми радимо впевнитись, що на всіх робочих станціях було припинено користування програмним комплексом.

2. Якщо є пароль користувача то вкажіть його (користувач повинен володіти правами на створення резервної копії програми) та натисніть ОК:

3. У наступному вікні, у разі потреби, змініть налаштування створення архіву програми:
Обов'язково поставте відмітку на опції - Створювати архів з перевіркою бази та натисніть Створити архів

4. Відкриється вікно Збереження файлу. Оберіть каталог, в якому бажаєте зберегти архів. Натисніть кнопку Зберегти.

Після натискання кнопки Зберегти розпочнеться процес створення Резервної копії з перевіркою на помилки.

4.1 Якщо під час аналізу буде виявлено що База даних пошкоджена про що буде відображено повідомлення, архів програми створено не буде.

У випадку повідомлення про знайдені помилки в результаті перевірки, бажано зв'язатися з тех. підтримкою за будь-яким телефоном та домовитися про виправлення бази даних програми Медок для уникнення можливої втрати даних!!!

4.2 Якщо під час аналізу помилки в Базі даних не буде виявлено пошкоджень, буде відображено процес створення архіву програми.

Після успішного створення архіву буде відображено відповідне повідомлення

Cookie-файли
Налаштування Сookie-файлів
Детальна інформація про цілі обробки даних і постачальників, які ми використовуємо на наших сайтах
Аналітичні Cookie-файли Відключити все
Технічні Cookie-файли
Інші Cookie-файли
Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів Cookie. Детальніше про нашу політику щодо Cookie.
Налаштувати Прийняти все
Cookies