Сервіс «Пактум.Контрагент»

Автоматичне заповнення карток контрагентів
за інформацією з державних реєтрів

Можливості

Перевірка за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявності контрагента у відкритих державних реєстрах. 

Заповнення картки контрагента відповідно до введеного кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування.

Переваги

Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями:

BAS ERP;
BAS АГРО. ERP;
BAS Будівництво. Бухгалтерія;
BAS Бухгалтерія;
BAS Бухгалтерія. КОРП;
BAS Комплексне управління підприємством;
BAS Малий бізнес;
BAS Управління холдингом;
BAS Управління торгівлею;
Бухгалтерія для України;
Управління торговим підприємством для України;
Управління виробничим підприємством для України;
Управління торгівлею для України ред.;
Управління невеликою фірмою для України;
Бухгалтерія елеватора, млина та комбікормового заводу для України;
Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України;
Управління сільськогосподарським підприємством для України;
Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами;
Управління будівельною організацією для України;
Бухгалтерія будівельної організації;
Громадське харчування для України.

Можливість натисканням однієї кнопки перевірити за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявність контрагента у відкритих державних реєстрах і створити нову картку (або актуалізувати дані в існуючій) контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу.


Виключення помилок під час ручного введення даних і зниження ризиків зазначення неправильних реквізитів в документах.

Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера та закінчуючи "хмарковим" сервісом.

Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).

Бізнес-300

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент

600 грн
3 місяці

  • діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток.

Бізнес-1200

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент

2 000 грн
6 місяців

  • діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток

Бізнес-2200

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент

3 000 грн
12 місяців

  • діє 12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карток

Умови замовлення і використання
сервісу Пактум.Контрагент

• Сервіс Пактум.Контрагент може оформити будь-який користувач основної поставки
програмних продуктів для автоматизації бізнесу (1С:Підприємства, BAS і UA-Бюджет).

• На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу Пактум.Контрагент.

• При оформленні доступу до сервісу Пактум.Контрагент необхідно обов'язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

Для активації сервісу Пактум.Контрагент слід у системі автоматизації,
що використовується вказати отриманий ключ активації (пінкод) в налаштуваннях
сервісу не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання.

Сервіс вважається активованим після першого звернення до сервісу (створення нової картки контрагента або актуалізація даних в існуючій картці контрагента).

• Пакети сервісу Пактум.Контрагент мають обмеження за кількістю запитів
на добу – не більше 50 запитів. 


Декілька запитів з однаковими параметрами на протязі однієї доби рахуються за один запит (підтягуються з кешу сервісу)

Cookie-файли
Налаштування Сookie-файлів
Детальна інформація про цілі обробки даних і постачальників, які ми використовуємо на наших сайтах
Аналітичні Cookie-файли Відключити все
Технічні Cookie-файли
Інші Cookie-файли
Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів Cookie. Детальніше про нашу політику щодо Cookie.
Налаштувати Прийняти все
Cookies