Сервіс «Пактум.Контрагент»

Автоматичне заповнення карток контрагентів
за інформацією з державних реєтрів

Можливості

• Перевірка за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявності контрагента у відкритих державних реєстрах.

• Заповнення картки контрагента відповідно до введеного кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування.

Переваги

•Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями:

BAS ERP;
BAS АГРО. ERP;
BAS Будівництво. Бухгалтерія;
BAS Бухгалтерія;
BAS Бухгалтерія. КОРП;
BAS Комплексне управління підприємством;
BAS Малий бізнес;
BAS Управління холдингом;
BAS Управління торгівлею;
Бухгалтерія для України;
Управління торговим підприємством для України;
Управління виробничим підприємством для України;
Управління торгівлею для України ред.;
Управління невеликою фірмою для України;
Бухгалтерія елеватора, млина та комбікормового заводу для України;
Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України;
Управління сільськогосподарським підприємством для України;
Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами;
Управління будівельною організацією для України;
Бухгалтерія будівельної організації;
Громадське харчування для України.

Можливість натисканням однієї кнопки перевірити за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявність контрагента у відкритих державних реєстрах і створити нову картку (або актуалізувати дані в існуючій) контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу.

Виключення помилок під час ручного введення даних і зниження ризиків зазначення неправильних реквізитів в документах.

Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп’ютера та закінчуючи “хмарковим” сервісом.

Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).

Умови замовлення і використання
сервісу Пактум.Контрагент

Сервіс Пактум.Контрагент може оформити будь-який користувач основної поставки
програмних продуктів для автоматизації бізнесу (1С:Підприємства, BAS і UA-Бюджет).

На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу Пактум.Контрагент.

• При оформленні доступу до сервісу Пактум.Контрагент необхідно обов’язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

Для активації сервісу Пактум.Контрагент слід у системі автоматизації,
що використовується вказати отриманий ключ активації (пінкод) в налаштуваннях
сервісу не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання.

Сервіс вважається активованим після першого звернення до сервісу (створення нової картки контрагента або актуалізація даних в існуючій картці контрагента).

• Пакети сервісу Пактум.Контрагент мають обмеження за кількістю запитів
на добу – не більше 50 запитів.

Декілька запитів з однаковими параметрами на протязі однієї доби рахуються за один запит (підтягуються з кешу сервісу)

Чим можемо допомогти?