Вакансія
Менеджер служби підтримки

Білоцерківська компанія - ключовий гравець в сервісному обслуговуванні продуктів, побудованих на основі сучасних IT-технологій які забезпечують спрощення ведення бізнесу.
• вміння працювати з комп'ютером;
• чітке викладення думок по телефону;
• терпіння до клієнтів;
• позитивне мислення;
• гнучкість і творчий підхід;
• безперервне вдосконалення;
• обробку звернень замовників;
• запис і відстеження Інцидентів і скарг;
• первісна оцінка запитів, спробу їх вирішення або ж перенаправлення їх відповідному фахівцеві;
• виявлення потреб Замовника в сервісному обслуговуванні;
• закриття Інцидентів і підтвердження закриття у Замовника ;
• програми для обліку;
• програми для звітності;
• і всі інші програми і сервіси які спрощують ведення бізнесу.
• сервісна IT компанія, яка динамічно розвивається;
• конкурентна оплата праці та офіційне оформлення;
• система внутрішнього навчання;
• зручний графік роботи;
• можливість реалізувати свій професійний досвід і розвиватися разом з нами;
Для прикладу
чому треба буде навчитися?
З чого складається ваш дохід?
Оклад + бонуси від виконаних робіт + премія за результатами роботи служби підтримки.

Залишити резюме
Або передзвоніть
Телефони
+38 (068) 831-33-30
+38 (050) 339-37-86
+38 (063) 765-04-49
+38 (0456) 31-33-30