BAS БУХГАЛТЕРІЯ КОРП

“BAS Бухгалтерія КОРП” є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов’язкової регламентованої звітності з розширеними можливостями обліку. Рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.

Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.

Облік декількох організацій з різними системами оподаткування в одній базі

  • Ведення бухгалтерського і податкового обліку декількох організацій в одній інформаційній базі.
  • Ведення обліку для організацій використовують різні системи оподаткування (Податок на прибуток і ПДВ, Єдиний податок).

Облік запасів

  • Підтримка складського і партійного обліку.
  • Облік додаткових витрат, що включаються до вартості запасів.
  • Облік ТЗВ.
  • Документи по складському обліку, включаючи комплектацію, розукомплектацію.

Облік торгових операцій

  • Налаштування функціональності використання роздрібної та комісійної торгівлі.
  • Облік в роздробі з використанням автоматизованої і неавтоматизованої торгової точки. Можливість обліку за цінами закупівлі або цінами продажу.
  • Облік поворотної тари при торгівлі

Облік грошових коштів

  • Облік безготівкових грошових коштів.
  • Облік грошових коштів у валюті.
  • Можливість планування надходження або витрачання грошових коштів.
  • Робота з обробкою обміну з банком.
  • Облік готівкових грошових коштів.

Облік розрахунків з контрагентами

  • Можливість налаштування рахунків обліку розрахунків з контрагентами для груп контрагентів, для окремих контрагентів або для договорів.
  • Можливість налаштування журналу документів з ієрархічним переглядом по контрагентам.
  • Виділення кольором документів з різними варіантами відбору.
  • Звітність по взаєморозрахунках.

Облік ОС, МНМА, НМА і МБП

  • Документообіг для всіх господарських операцій з обліку ОС МНМА, МБП і МНА з типовими друкарськими формами.
  • Повна інформація про ОС в картці ОС.
  • Пооб’єктний або кількісний облік МНМА.
  • Облік малоцінний активів при передачі в експлуатацію і переміщенню між підрозділами і відповідальними особами.
  • Автоматизація списання малоцінки з експлуатації з різними варіантами відбору.
  • Повний облік НМА.

Облік виробництва

  • Облік виробництва продукції і напівфабрикатів.
  • Облік виробництва внутрішніх послуг.
  • Облік реалізації послуг з використанням або без використання планових цін.
  • Використання різних варіантів розподілу прямих і загальновиробничих витрат. Автоматизація розрахунку собівартості виробництва продукції і послуг за допомогою документа «Закриття місяця».

Облік ПДВ

  • Налаштування варіантів обліку ПДВ в Договорі контрагента.
  • Спеціалізовані типові звіти для перевірки коректності урахування ПДВ.
  • Автоматичне створення ПН за допомогою обробки «Формування податкових накладних» за період.
  • Вивантаження ПН і РК для передачі в контролюючі організації.
  • Формування звітності з ПДВ.

Облік заробітної плати і кадровий облік

* Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства. Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються наступні можливості:

  • робота з персональними даними співробітників
  • облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності
  • організація роботи зі штатним розкладом
  • робота з договорами підряду
  • облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів
  • розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів
  • використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку
  • винагород за працю
  • розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами
  • нарахування інших доходів, не пов’язаних з оплатою праці та доходів у натуральній формі
  • проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках
  • аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності
  • отримання уніфікованих звітних форм
  • обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці
  • формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої

Закриття періодів, звітність

  • Автоматизовані регламентні операції, виконувані по закінченні місяця, в тому числі нарахування амортизації, переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, розрахунок собівартості, визначення фінансових результатів і інші.
  • Повний набір стандартних бухгалтерських звітів (оборотно-сальдові відомості, шахова відомість, головна книга та ін.)
  • Зручні налаштування і збереження варіантів настройки звітів.
  • Автоматизовані формування і здача регламентованої звітності.
  • Синхронізація даних з конфігураціями «Управління торгівлею 3», «Зарплата і управління персоналом».

Є Інтеграція з програмами “BAS Малий бізнес”, “BAS Роздрібна торгівля”
Обмін даними з програмами “BAS Малий бізнес” і “BAS Роздрібна торгівля” двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.

Чим можемо допомогти?