
BAS БУХГАЛТЕРІЯ КОРП
“BAS Бухгалтерія КОРП” є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов’язкової регламентованої звітності з розширеними можливостями обліку. Рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.
Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.
Облік декількох організацій з різними системами оподаткування в одній базі
- Ведення бухгалтерського і податкового обліку декількох організацій в одній інформаційній базі.
- Ведення обліку для організацій використовують різні системи оподаткування (Податок на прибуток і ПДВ, Єдиний податок).
Облік запасів
- Підтримка складського і партійного обліку.
- Облік додаткових витрат, що включаються до вартості запасів.
- Облік ТЗВ.
- Документи по складському обліку, включаючи комплектацію, розукомплектацію.
Облік торгових операцій
- Налаштування функціональності використання роздрібної та комісійної торгівлі.
- Облік в роздробі з використанням автоматизованої і неавтоматизованої торгової точки. Можливість обліку за цінами закупівлі або цінами продажу.
- Облік поворотної тари при торгівлі
Облік грошових коштів
- Облік безготівкових грошових коштів.
- Облік грошових коштів у валюті.
- Можливість планування надходження або витрачання грошових коштів.
- Робота з обробкою обміну з банком.
- Облік готівкових грошових коштів.
Облік розрахунків з контрагентами
- Можливість налаштування рахунків обліку розрахунків з контрагентами для груп контрагентів, для окремих контрагентів або для договорів.
- Можливість налаштування журналу документів з ієрархічним переглядом по контрагентам.
- Виділення кольором документів з різними варіантами відбору.
- Звітність по взаєморозрахунках.
Облік ОС, МНМА, НМА і МБП
- Документообіг для всіх господарських операцій з обліку ОС МНМА, МБП і МНА з типовими друкарськими формами.
- Повна інформація про ОС в картці ОС.
- Пооб’єктний або кількісний облік МНМА.
- Облік малоцінний активів при передачі в експлуатацію і переміщенню між підрозділами і відповідальними особами.
- Автоматизація списання малоцінки з експлуатації з різними варіантами відбору.
- Повний облік НМА.
Облік виробництва
- Облік виробництва продукції і напівфабрикатів.
- Облік виробництва внутрішніх послуг.
- Облік реалізації послуг з використанням або без використання планових цін.
- Використання різних варіантів розподілу прямих і загальновиробничих витрат. Автоматизація розрахунку собівартості виробництва продукції і послуг за допомогою документа «Закриття місяця».
Облік ПДВ
- Налаштування варіантів обліку ПДВ в Договорі контрагента.
- Спеціалізовані типові звіти для перевірки коректності урахування ПДВ.
- Автоматичне створення ПН за допомогою обробки «Формування податкових накладних» за період.
- Вивантаження ПН і РК для передачі в контролюючі організації.
- Формування звітності з ПДВ.
Облік заробітної плати і кадровий облік
* Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства. Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються наступні можливості:
- робота з персональними даними співробітників
- облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності
- організація роботи зі штатним розкладом
- робота з договорами підряду
- облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів
- розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів
- використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку
- винагород за працю
- розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами
- нарахування інших доходів, не пов’язаних з оплатою праці та доходів у натуральній формі
- проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках
- аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності
- отримання уніфікованих звітних форм
- обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці
- формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої
Закриття періодів, звітність
- Автоматизовані регламентні операції, виконувані по закінченні місяця, в тому числі нарахування амортизації, переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, розрахунок собівартості, визначення фінансових результатів і інші.
- Повний набір стандартних бухгалтерських звітів (оборотно-сальдові відомості, шахова відомість, головна книга та ін.)
- Зручні налаштування і збереження варіантів настройки звітів.
- Автоматизовані формування і здача регламентованої звітності.
- Синхронізація даних з конфігураціями «Управління торгівлею 3», «Зарплата і управління персоналом».
Є Інтеграція з програмами “BAS Малий бізнес”, “BAS Роздрібна торгівля”
Обмін даними з програмами “BAS Малий бізнес” і “BAS Роздрібна торгівля” двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.